LICENČNÍ SMLOUVA PRO KONCOVÉ UŽIVATELE
|
|
Datum poslední aktualizace: 31. ledna 2018
|
|
Tato Licenční smlouva pro koncové uživatele (dále jen „Smlouva“) představuje právní dohodu mezi (i) vámi (jako fyzickou osobou nebo samostatnou právnickou osobou) a (ii) společností The Climate Corporation International SA, se sídlem na adrese Rue du Sablon 2-4, 1110 Morges, Švýcarská konfederace (dále jen „my“ a všechny tvary tohoto zájmena nebo „Climate“). Stažením, instalací, aktivováním nebo jiným používáním Produktů Climate prohlašujete a zaručujete, (a) že jste starší 18 let nebo že jste dosáhli plnoletosti v zemi svého trvalého pobytu, (b) že jednáte za obchodními účely a (c) že máte zmocnění a oprávnění tuto Smlouvu uzavřít, a souhlasíte s tím, že budete vázáni těmito podmínkami a ujednáními, včetně Oznámení společnosti Climate o ochraně osobních údajů. Uzavíráte-li tuto Smlouvu jménem společnosti nebo jiného právního subjektu, prohlašujete, že tento subjekt můžete zavazovat, a v takovém případě bude pojem „vy“ nebo jakékoliv tvary tohoto zájmena označovat takový právní subjekt.
|
|
Produkty Climate poskytují informace, odhady, receptury nebo jiná doporučení na základě modelů a zdrojů třetí stran, jakož i na základě Údajů či vašeho vybavení, které jste nám poskytli. Čas od času může v našich službách, modelech, datech a doporučeních dojít ke změně. Jednotlivé výsledky se mohou lišit, protože počasí, podmínky pěstování a zemědělské postupy jsou u různých pěstitelů, v různých lokalitách a v různých letech odlišné. I když se snažíme vám poskytovat vhodné informace, odhady, receptury nebo jiná doporučení, nemůžeme ručit za jejich vhodnost pro vaše konkrétní účely. Neposkytujeme záruku za žádné výsledky a žádné Produkty Climate nebo Vygenerovaná data by neměly sloužit jako náhrada za řádné zemědělské postupy, včetně pečlivého monitoringu v terénu, nebo jako jediný základ pro rozhodnutí ohledně hospodaření, řízení rizik nebo financí. Doporučujeme, abyste se před tím, než učiníte jakékoliv finanční rozhodnutí, rozhodnutí týkající se řízení rizik a zemědělské činnosti, poradili se svým agronomem, obchodníkem s komoditami a jinými odborníky v oblasti služeb.
|
|
Předmět této Smlouvy
|
|
Tato Smlouva stanovuje, jakým způsobem můžete a nemůžete používat Produkty Climate, které jsme vám dodali nebo na které jsme vám poskytli licenci, a co budeme a nebudeme dělat v souvislosti s tímto vaším používáním, jakož i další důležitá právní omezení a závazky. Některé Produkty Climate vám mohou být dodány zdarma nebo vám na ně může být poskytnuta bezplatná licence, ale zpoplatněné Produkty Climate si budete muset vy nebo váš obchodní zástupce objednat. Vaše objednávka nabude účinnosti pouze tehdy, pokud ji akceptujeme.
|
|
Vaše používání Produktů Climate
|
|
Co můžete dělat:
|
|
- Jakmile splníte podmínky této Smlouvy, vy a osoby, které pro vás pracují, můžete používat Produkty Climate pro své interní účely pouze v souvislosti s provozováním vaší zemědělské činnosti.
|
|
- Na Produkty Climate je vám poskytnuta licence, nejsou vám prodány.
|
|
- Pokud zadáte objednávku na zpoplatněný Produkt Climate, můžete tento Produkt Climate používat pouze do doby, než skončí vaše předplatné na takový Produkt Climate.
|
|
- Další informace ohledně poplatků, platby a automatického obnovení vašeho předplatného získáte níže v článku „Automatické obnovení předplatného, poplatky a úhrada předplatného“.
|
|
- Budeme rádi, když nám na e-mailovou adresu support@climate.com dáte vědět, jak si vedeme nebo co si myslíte o Produktech Climate.
|
|
Co se zavazujete dělat:
|
|
- poskytovat přesné, hodnověrné a náležité Údaje
|
|
- zajistit, aby osoby, které pro vás pracují, dodržovaly tuto Smlouvu
|
|
- aktualizovat informace o vašem účtu a platební údaje
|
|
- spravovat všechna hesla pro vaše oprávněné uživatele a okamžitě nás uvědomit, budete-li se domnívat, že váš účet přestal být bezpečný.
|
|
Co nemůžete dělat:
|
|
- postoupit, převést nebo sublicencovat tuto Smlouvu či práva, která na základě této Smlouvy udělujeme
|
|
- prodat, pronajmout, půjčit, distribuovat, zpětně distribuovat, veřejně předvádět či vystavovat, předávat nebo zveřejňovat jakékoliv Produkty Climate či Vygenerovaná data nebo na ně poskytovat licenci či z nich pořizovat kopie
|
|
- modifikovat, upravovat, přepracovávat, obměňovat, přizpůsobovat, zlepšovat, demontovat Produkty Climate nebo jakýkoliv kód, skript či software tvořící jejich součást, získávat z nich údaje (tzv. scraping) (pomocí technik jako spidering, crawling nebo podobně), provádět u nich reverzní inženýring či je dekompilovat, ledaže by to v určitém rozsahu povolovaly příslušné právní předpisy
|
|
- používat Produkty Climate na pozemku či zařízení, které nevlastníte nebo kde nemáte právo je používat či provozovat
|
|
- používat Produkty Climate nebo Vygenerovaná data jménem třetí strany působící například jako servisní středisko nebo podobně
|
|
- používat Produkty Climate nebo Vygenerovaná data jinak, než je povoleno touto Smlouvou, zejména je používat k následujícímu:
|
|
- vývoji, hodnocení, validaci či zlepšování jakéhokoliv konkurenčního produktu či služby nebo k vytváření konkurenčních srovnání, ledaže by to v určitém rozsahu povolovaly příslušné právní předpisy
|
|
|
|
- narušování, zneužívání, stalkingu, ohrožování, znevažování či jinému porušování nebo poškozování práv jakékoliv osoby či ke zveřejňování materiálu, který je nepravdivý, nactiutrhačný, obtěžující nebo obscénní
|
|
- odstranit nebo upravit jakékoliv značky či upozornění na majetková práva, a to nejen naše, ale i našich poskytovatelů licence
|
|
- narušovat či obcházet bezpečnostní prvky jakéhokoliv Produktu Climate nebo se o to pokoušet, například se pokoušet o přístup či používání jakékoliv části Produktů Climate, za kterou jste neprovedli řádnou a odpovídající úhradu
|
|
- používat nebo jinak dovážet, vyvážet či opětovně vyvážet Produkty Climate nebo Vygenerovaná data jakýmkoliv způsobem, který porušuje jakékoliv platné právní předpisy nebo bezpečnostní programy
|
|
- Produkty Climate nesmějí být zejména vyváženy či opětovně vyváženy (a) do země, na kterou USA uvalily embargo, (b) žádné osobě uvedené na seznamu zvlášť určených státních příslušníků, vedeném Ministerstvem financí USA, nebo na seznamu zakázaných osob či subjektů, vedeném Ministerstvem obchodu USA, nebo komukoliv na jakémkoliv srovnatelném seznamu zveřejněném orgánem EU/EHP nebo Švýcarskou konfederací nebo (c) v rozporu s nařízením Evropské unie (ES) č. 428/2009 nebo švýcarským zákonem o kontrole zboží (GCA) či srovnatelnými právními předpisy a nařízeními dalších zemí, které mohou k jakémukoliv opětovnému vývozu či opětovnému převodu vyžadovat souhlas vlády USA nebo jiné země. Používáním Produktů Climate prohlašujete a zaručujete, že se nenacházíte v žádné zemi uvedené v bodu (a) výše nebo na seznamu uvedeném v bodu (b) výše ani nejednáte v rozporu s bodem (c) výše a že nespolupracujete s žádnou osobou, která se nachází v zemi podle bodu (a) výše, je uvedena na seznamu podle bodu (b) výše či jedná v rozporu s bodem (c) výše.
|
|
Platí-li pro vás kterýkoliv z výše uvedených bodů, můžeme pozastavit nebo ukončit váš přístup k Produktům Climate a žádným způsobem neponeseme odpovědnost za vaše jednání.
|
|
Práva a povinnosti společnosti Climate
|
|
Co můžeme dělat:
|
|
- Umožníme objednávání a předplacení Produktů Climate nebo na ně poskytneme licenci prostřednictvím svého vlastního prodejního personálu či prostřednictvím autorizovaných externích prodejců, zprostředkovatelů nebo zástupců.
|
|
- Produkty Climate můžeme aktualizovat, poskytovat jejich vyšší verze a nové verze a opravovat je.
|
|
- Musíte si nainstalovat nebo používat nejnovější verzi Produktů Climate.
|
|
- V důsledku aktualizace může dojít ke změně či zániku funkcí Produktů Climate.
|
|
- O jakékoliv změně Produktů Climate, o níž se domníváme, že podstatným způsobem zhorší vaše zkušenosti s Produkty Climate, vás budeme informovat.
|
|
- Vyjma případů, kdy je tak vyžadováno příslušnými právními předpisy, neneseme žádnou odpovědnost za používání zastaralé verze Produktu Climate.
|
|
- Vaši zpětnou vazbu ohledně Produktů Climate můžeme použít pro jakékoliv odůvodněné účely.
|
|
- Zkontaktujete-li nás, můžeme ověřit vaši totožnost, abychom se ujistili, že jste tou osobou, o které tvrdíte, že jste, a abychom lépe chránili vaše soukromí.
|
|
Vaše informace a Údaje:
|
|
- Nahráváním, vkládáním, předáváním, ukládáním nebo jiným zpřístupňováním Údajů pro Produkty Climate souhlasíte s tím, že jsme příjemci vašich Údajů a že tyto Údaje můžeme v souvislosti s Produkty Climate používat, zobrazovat, zaznamenávat, reprodukovat, pozměňovat a šířit, aniž bychom vám za to poskytli jakoukoliv náhradu.
|
|
- Vaše údaje shromažďujeme, používáme a sdílíme v souladu s naším Oznámením o ochraně osobních údajů (ve znění příležitostných úprav), které je do této Smlouvy začleněno odkazem a tvoří její součást.
|
|
|
|
- Pokud se tak sami rozhodnete, můžete k vybraným Údajům a Vygenerovaným datům na svém účtu poskytnout přístup svému obchodnímu zástupci a jiným třetím stranám.
|
|
- Tento přístup můžete kdykoliv poskytnout či odvolat v rámci nastavení svého účtu tak, že zkontaktujete telefonní linku zákaznické podpory společnosti Climate na čísle +49 211 95985812, zašlete e-mailovou zprávu na adresu support@climate.com, nebo nám zašlete písemné Oznámení, jak je uvedeno v bodu „Oznámení a elektronická komunikace“ níže.
|
|
- Požádáte-li nás v souvislosti s produktem o podporu, která se týká zařízení, hardwaru či softwaru jakékoliv třetí strany, můžeme vaše Údaje a jakákoliv další data vygenerovaná či předávaná prostřednictvím takového zařízení, hardwaru či softwaru sdílet s poskytovatelem takového zařízení, hardwaru či softwaru pouze v míře nezbytné k vyřešení požadavku na produktovou podporu, s tím, že takový poskytovatel se zavazuje používat či zveřejňovat vaše Údaje pouze pro účely vyřešení požadavku na produktovou podporu.
|
|
- Pokud nechcete, abychom vaše Údaje sdíleli s poskytovatelem jakéhokoliv vašeho zařízení, hardwaru či softwaru třetí strany, zavolejte nám na telefonní linku zákaznické podpory společnosti Climate na čísle +49 211 95985812, zašlete nám e-mailovou zprávu na adresu support@climate.com, nebo nám zašlete Oznámení, jak je uvedeno níže v bodu „Oznámení a elektronická komunikace“. Upozorňujeme, že pokud nám neumožníte sdílet vaše Údaje s externím poskytovatelem zařízení, hardwaru či softwaru, může být pro společnost Climate nebo poskytovatele obtížnější váš problém odstranit a účinně vyřešit váš dotaz.
|
|
Zákon o ochraně autorských práv na digitálních médiích:
|
|
- Dodržujeme ustanovení zákona o ochraně autorských práv na digitálních médiích (Digital Millennium Copyright Act), který se vztahuje na poskytovatele internetových služeb (17 U.S.C. § 512, v platném znění), nařízení Evropské unie o harmonizaci určitých aspektů autorského práva a práv s ním souvisejících v informační společnosti (nařízení 2001/29/ES) a švýcarský zákon o autorském právu a podnikáme příslušné kroky k tomu, abychom z Produktů Climate odstranili obsah zveřejněný třetími stranami, který porušuje práva třetích osob k duševnímu vlastnictví.
|
|
- Máte-li stížnost ohledně materiálu zveřejněného na Produktech Climate ve vztahu k právům k duševnímu vlastnictví, můžete se obrátit na našeho pověřeného zástupce na následující adresu:
|
|
The Climate Corporation
|
K rukám právního oddělení (Oznámení o autorských právech)
|
201 3rd Street, Suite 1100
|
San Francisco, CA 94103
|
Spojené státy americké
|
E-mail: copyright@climate.com
|
|
|
|
Vlastnictví
|
|
- V rámci vztahu mezi společností Climate a vámi jsme výhradním vlastníkem Produktů Climate a Vygenerovaných dat a všech souvisejících technologií a práv k duševnímu vlastnictví a vyhrazujeme si veškerá práva k Produktům Climate a Vygenerovaným datům. Neudělujeme vám žádná práva ani licence na základě některé z našich technologií či práv k duševnímu vlastnictví, vyjma těch výslovně udělených touto Smlouvou.
|
|
Automatické obnovení předplatného, poplatky a úhrada předplatného
|
|
Automatické obnovení předplatného a zrušení předplatného:
|
|
- Nebude-li stanoveno jinak v příslušné objednávce, je na vaše používání a/nebo přístup k Produktům Climate poskytována licence ve formě předplatného.
|
|
- Vyjma případů, kdy je uvedeno jinak v příslušné objednávce, bude předplatné na každý zpoplatněný Produkt Climate automaticky obnoveno na konci počátečního období a poté každý rok.
|
|
- Automatické obnovení svého předplatného můžete zrušit kdykoliv do 5 pracovních dnů před stanoveným datem obnovení vašeho stávajícího předplatného. Budete-li chtít zrušit automatické obnovení svého předplatného, obraťte se v rámci běžné pracovní doby (tj. od 7:00 do 18:00 SEČ) na linku zákaznické podpory společnosti Climate na čísle +49 211 95985812.
|
|
- Zrušíte-li možnost automatického obnovení svého předplatného minimálně 5 pracovních dnů před koncem stávající doby trvání předplatného, vaše předplatné skončí na konci této doby trvání.
|
|
Poplatky za předplatné:
|
|
- Ceny předplatného u zpoplatněných Produktů Climate se mohou v budoucnu změnit. Nebude-li stanoveno jinak v příslušné objednávce, budou poplatky za předplatné pro jakékoliv obnovené předplatné představovat ceníkové ceny platné pro daný Produkt Climate ke dni obnovení předplatného.
|
|
- Vyjma případů, kdy je výslovně uvedeno jinak v příslušné objednávce, dojde k obnovení propagačního nebo jednorázově zpoplatněného předplatného za cenu uvedenou v našem ceníku v době obnovení.
|
|
- Bez ohledu na jakékoliv protichůdné ustanovení může u obnovení, u něhož nastala oproti původní době předplatného změna předplacených služeb nebo výměry, dojít k přecenění k datu obnovení bez ohledu na cenu předplatného v předchozím období.
|
|
- Dojde-li u vašeho zpoplatněného Produktu Climate ke změně ceny předplatného pro dobu obnoveného předplatného, uvědomíme vás o tom před začátkem příslušné doby obnoveného předplatného.
|
|
- Nesouhlasíte-li se změnou poplatku, je vaším jediným a výhradním prostředkem nápravy zrušení automatického obnovení vašeho předplatného na telefonní lince zákaznické podpory společnosti Climate na čísle +49 211 95985812 v rámci běžné pracovní doby (tj. od 7:00 do 18:00 SEČ) do 30 dnů od oznámení o jakékoliv změně poplatku.
|
|
Úhrada:
|
|
- Zavazujete se uhradit: (i) veškeré částky uvedené v příslušné objednávce za zpoplatněný Produkt Climate v době jejich splatnosti a (ii) při obnově příslušné poplatky za jakékoliv obnovené předplatné Produktu Climate.
|
|
- Poplatky za předplatné a ceny za Produkty Climate uvedené v objednávce a za jakékoliv obnovené předplatné Produktu Climate jsou uváděny bez daně a vy odpovídáte za zaplacení veškerých příslušných daní, vyjma daní z příjmu společnosti Climate. Jsme-li ze zákona povinni uhradit či provést srážku jakékoliv daně, za kterou odpovídáte vy, jste povinni nám takovou částku uhradit, ledaže byste nám předložili platné osvědčení o osvobození od daně, schválené příslušným finančním úřadem.
|
|
- Nebude-li uvedeno jinak, budou částky po splatnosti úročeny sazbou 1,5 % za měsíc nebo nejvyšší možnou sazbou ze zákona podle toho, která částka bude nižší.
|
|
- Pokud jste nám poskytli své platební údaje (například údaje o kreditní kartě, debetní kartě nebo bankovním účtu), opravňujete nás, abychom vámi stanoveným způsobem platby strhli splatné poplatky za používání Produktů Climate.
|
|
- Vaše platební údaje a související osobní údaje můžeme poskytnout třetím stranám pro účely zpracování plateb a předcházení podvodům.
|
|
- Poskytnete nám platné a aktuální platební údaje.
|
|
- Můžeme předem požadovat autorizaci účtu k vaší debetní nebo kreditní kartě, abychom si ověřili, že je daná karta platná a jsou na ní k dispozici nezbytné finanční prostředky nebo kredit k pokrytí vaší platby.
|
|
- Nebude-li vaše platba z nějakého důvodu úspěšně vypořádána, i nadále nesete odpovědnost za veškeré neuhrazené částky.
|
|
- Své platební údaje můžete kdykoliv upravit v nastavení svého účtu tak, že zkontaktujete telefonní linku zákaznické podpory společnosti Climate na čísle +49 211 95985812, zašlete e-mailovou zprávu na adresu support@climate.com, nebo nám zašlete písemné Oznámení, jak je uvedeno níže v bodu „Oznámení a elektronická komunikace“.
|
|
- Můžete odmítnout zaplatit poplatky, u nichž důvodně a v dobré víře rozporujete, že nebyly uhrazeny, avšak případné nesporné poplatky jste povinni zaplatit.
|
|
- O jakýchkoliv takových sporných poplatcích nás musíte informovat do 15 dnů od data vystavení faktury a poskytnout nám písemné informace o tom, proč danou fakturu rozporujete.
|
|
- Poté, co obdržíme oznámení o sporu, s vámi budeme v dobré víře spolupracovat na vyřešení daného sporu.
|
|
- Je-li úhrada vašeho předplatného po splatnosti, můžeme vám pozastavit přístup k vašemu účtu, dokud nebude částka v plné výši uhrazena.
|
|
Další důležité právní informace
|
|
Omezení odpovědnosti a odškodnění za používání Produktů Climate:
|
|
- Produkty Climate a Vygenerovaná data používáte na vlastní riziko.
|
|
- Nezavazujeme se, že vaše používání Produktů Climate bude nepřetržité nebo že Produkty Climate či Vygenerovaná data budou splňovat vaše požadavky, budou přesná či bezchybná.
|
|
- Produkty Climate a jakékoliv služby či Vygenerovaná data poskytovaná Produkty Climate nebo jejich prostřednictvím, zejména informace, odhady, receptury nebo jiná doporučení, jsou poskytovány „tak jak jsou“ a „dle dostupnosti“, se všemi vadami a bez záruky jakéhokoliv druhu, ať již výslovné, mlčky předpokládané či zákonné, jako například záruky výnosu, obchodovatelnosti, uspokojivé kvality, vhodnosti pro konkrétní účel, nerušeného užívání či neporušení práv třetích osob, přičemž všechny tyto záruky jsou výslovně vyloučeny z odpovědnosti.
|
|
- Žádné ústní ani písemné informace či rady, které poskytneme my nebo naši pověření externí zástupci, nezakládají záruku.
|
|
- Prohlášení o vyloučení odpovědnosti a výjimky stanovené v této Smlouvě platí i tehdy, pokud nedojde k naplnění základního účelu jakéhokoliv omezeného prostředku nápravy.
|
|
- Některé jurisdikce neumožňují vyloučení mlčky předpokládaných záruk či omezení příslušných zákonných práv spotřebitele, takže výše uvedené výjimky a omezení se na vás nemusejí vztahovat.
|
|
- Společnost Climate a naše spřízněné osoby a mateřská společnost a všichni naši zaměstnanci, vedoucí pracovníci, členové představenstva, akcionáři, zástupci, nástupci, poskytovatelé licencí či subdodavatelé nenesou odpovědnost za žádnou ztrátu ani škodu, zejména škody vzniklé v souvislosti s ušlým ziskem, ztrátou úrody či výnosu, ztrátou dat, přerušením provozu a jakékoliv další škody či ztráty vzniklé v důsledku vašeho používání Produktů Climate nebo ztráty možnosti je používat či v důsledku rozhodnutí přijatého na základě Produktů Climate, Vygenerovaných dat a jiných výstupů z jejich používání nebo kroků podniknutých na základě výše uvedeného.
|
|
- Některé funkce Produktů Climate vám mohou umožňovat nahrát nebo jinak zpřístupnit Údaje pro Produkty Climate. Za své Údaje a za důsledky nahrání či jiného zpřístupnění Údajů pro Produkty Climate nesete výhradní odpovědnost vy.
|
|
- Nemáme a ani nebudeme mít žádnou odpovědnost jakéhokoliv druhu, která by vznikla či by vyplývala z Údajů, jež nevlastníte, nebo z jakéhokoliv sdělení či použití vašich Údajů nebo Vygenerovaných dat třetí stranou, jíž jste umožnili přístup ke svému Produktu Climate či k informacím.
|
|
- Neneseme odpovědnost za žádná prodlení, omezení, nedodání, ztrátu nebo škody plynoucí z předávání a přenosu údajů pomocí komunikačních prostředků, včetně internetu.
|
|
- Vy ani společnost Climate nebudete odpovědní za žádné nepřímé, nahodilé, zvláštní nebo následné škody či sankční náhradu škody z této Smlouvy, které vyplývají z jakéhokoliv Produktu Climate či Vygenerovaných dat nebo které s nimi souvisejí, ani za žádné nároky jakýchkoliv třetích stran.
|
|
- Maximální výši naší odpovědnosti, která vyplývá z této Smlouvy nebo jakéhokoliv Produktu Climate či Vygenerovaných dat nebo která je s nimi spojena, budou představovat skutečné částky, které jste nám za daný Produkt Climate uhradili během 12 měsíců předcházejících datu, kdy příslušný nárok vznikl.
|
|
- Omezení odpovědnosti a odškodnění stanovené v tomto bodu „Omezení odpovědnosti a odškodnění za používání Produktů Climate“ se neuplatní, pokud taková škoda vznikla v důsledku hrubé nedbalosti nebo úmyslného protiprávního jednání ze strany výkonných řídicích pracovníků společnosti Climate.
|
|
- Není-li to jinak zakázáno příslušnými právními předpisy, platí, že pokud nebude žaloba nebo soudní řízení zahájeno do jednoho (1) roku od vzniku žalobního důvodu, bude takový žalobní důvod trvale promlčen.
|
|
Odškodnění:
|
|
- Zavazujete se obhajovat, chránit a odškodnit společnost Climate, naši mateřskou společnost a naše spřízněné osoby i každého našeho zaměstnance, vedoucího pracovníka, člena představenstva, akcionáře, zástupce, nástupce, poskytovatele licence a subdodavatele za jakýkoliv nárok, odpovědnost, škodu, ztrátu nebo výdaje, včetně přiměřených nákladů právního zastupování, které vyplývají nebo jsou spojeny s následujícím:
|
|
- váš přístup k Produktům Climate nebo Vygenerovaným datům či jejich používání, vyjma případů, kdy takový nárok, odpovědnost, škoda, ztráta nebo výdaje vzniknou či jsou způsobeny hrubou nedbalostí nebo úmyslným protiprávním jednáním společnosti Climate
|
|
- vaše porušení kterékoliv části této Smlouvy nebo jakéhokoliv příslušného právního předpisu či nařízení
|
|
- vaše porušení jakéhokoliv práva třetí strany, včetně jakéhokoliv práva k duševnímu vlastnictví
|
|
- jakýkoliv spor nebo problém mezi vámi a třetí stranou.
|
|
- Vyhrazujeme si právo převzít na vlastní náklady obhajobu a kontrolu nad jakoukoliv záležitostí, která je jinak předmětem odškodnění z vaší strany (aniž by to omezilo vaše povinnosti poskytnout odškodnění ve vztahu k dané záležitosti) a vy se v takovém případě zavazujete na naší obhajobě proti takovému nároku spolupracovat.
|
|
Služby třetích stran:
|
|
- Nesete výhradní odpovědnost za splnění veškerých požadavků na přístup k Produktům Climate nebo jejich používání prostřednictvím svého mobilního zařízení, internetu či poskytovatele telekomunikačních služeb nebo podmínek týkajících se používání případného dalšího nezbytného softwaru.
|
|
- Produkty Climate mohou obsahovat určitý software třetích stran, který je poskytován na základě samostatných licencí, jak je popsáno na adrese https://climate.com/legal/open-source, nebo mohou umožňovat přístup na webové stránky třetích stran, k jejich službám, obsahu nebo materiálům.
|
|
- Podmínky a ujednání příslušné licence se vztahují na používání jakéhokoliv softwaru třetích stran, jejich webových stránek, služeb, obsahu nebo materiálů.
|
|
- Nesete veškeré riziko a máte výhradní odpovědnost za získání všech nezbytných práv a licencí, za veškeré používání jakéhokoliv softwaru třetích stran, jejich webových stránek, služeb, obsahu nebo materiálů či za přístup k nim.
|
|
Datum účinnosti a ukončení:
|
|
- Tato Smlouva nabývá účinnosti, jakmile poprvé vyjádříte svůj souhlas s ní, nebo k datu účinnosti uvedenému ve vaší příslušné objednávce, podle toho, co z výše uvedeného nastane dříve.
|
|
- Tuto Smlouvu můžete kdykoliv ukončit (zrušit svůj účet) nebo můžete kdykoliv zrušit objednávku jakéhokoliv zpoplatněného Produktu Climate tak, že nám zašlete oznámení.
|
|
- Pokud objednávku zpoplatněného Produktu Climate zrušíte do 30 dnů od data zadání příslušné objednávky nebo jiným způsobem povoleným touto Smlouvou, vrátíme vám částky, které jste již ve vztahu k takové objednávce uhradili.
|
|
- Pokud objednávku zpoplatněného Produktu Climate zrušíte více než 30 dnů od data zadání příslušné objednávky, budete povinni uhradit veškeré částky předplatného za takovou objednávku a v důsledku takového ukončení bez uvedení důvodu nebudete mít nárok na žádné kredity nebo vrácení peněz za předplacené, ale nepoužité Produkty Climate.
|
|
- Jakýmkoliv takovým zrušením bude automaticky ukončena tato Smlouva ve vztahu k Produktu Climate, kterého se daná objednávka týká, vyjma případných ustanovení, která mají přetrvat i po ukončení této Smlouvy.
|
|
- Vy nebo společnost Climate můžete tuto Smlouvu ukončit, pokud ji druhá strana podstatným způsobem poruší a takové porušení nenapraví do 30 dnů od oznámení o takovém porušení.
|
|
- Pokud tuto Smlouvu ukončíte z důvodu porušení ze strany společnosti Climate, vrátíme vám veškeré peněžní částky, které jste do doby ukončení uhradili za jakékoliv aktivní předplatné nebo objednávky. Pokud tuto Smlouvu ukončí společnost Climate z důvodu porušení z vaší strany, budete povinni uhradit veškeré poplatky za aktivní předplatné nebo objednávky k datu ukončení a nebudete mít nárok na žádné kredity nebo vrácení peněz za předplacené, ale nepoužité Produkty Climate.
|
|
- Tuto Smlouvu můžeme ve vztahu k jakémukoliv Produktu Climate ukončit, pokud: (i) již daný Produkt Climate nenabízíme, přičemž v takovém případě vám poskytneme kredit nebo vám vrátíme částky, které jste již za předplacený, ale nepoužitý Produkt Climate uhradili, (ii) včas neuhradíte příslušné vámi dlužné částky, (iii) vaše další používání Produktu Climate je v rozporu s touto Smlouvou nebo jakýmikoliv příslušnými právními předpisy či nařízeními nebo (iv) jsme přesvědčeni, že u vašeho účtu došlo k neoprávněnému přístupu.
|
|
- Pokud vy nebo my ukončíme tuto Smlouvu či zrušíme objednávku jakéhokoliv Produktu Climate, zaniká s okamžitou účinností vaše právo používat takový Produkt Climate nebo k němu mít přístup a vy jste povinni takový Produkt Climate (pokud se jedná o software) okamžitě přestat používat, případně k takovému Produktu Climate (pokud se jedná o službu) přestanete mít přístup nebo ho již nebudete moci používat.
|
|
Pořadí přednosti, úplná dohoda:
|
|
- Podmínky objednávky Produktu Climate mají přednost v případě, že by s nimi některé podmínky této Smlouvy byly v rozporu, ovšem pouze ve vztahu k Produktům Climate, kterých se daná objednávka týká. Vy a společnost Climate můžete také uzavřít samostatně podepsanou smlouvu upravující vaše používání určitého Produktu Climate. V takovém případě bude pořadí přednosti ve vztahu k takovému Produktu Climate následující: (1) podepsaná smlouva, (2) příslušná objednávka a (3) tato Smlouva.
|
|
- Tato Smlouva společně s Oznámením o ochraně osobních údajů, všemi vašimi objednávkami Produktů Climate, jakoukoliv samostatně podepsanou smlouvou upravující vaše používání Produktu Climate a veškerými dalšími souvisejícími dokumenty a přílohami zakládá úplnou dohodu mezi vámi a společností Climate ohledně vašeho používání Produktů Climate a nahrazuje všechny další smlouvy, které jste ohledně používání Produktů Climate se společností Climate v minulosti uzavřeli.
|
|
Další podmínky:
|
|
- Strany budou tuto Smlouvu plnit jako nezávislí smluvní partneři. Tato Smlouva nezakládá společný podnik, obchodní společnost ani formální obchodní organizaci jakéhokoliv druhu. Tato Smlouva je závazná pro strany a jejich příslušné dědice, vykonavatele, nástupce a postupníky, slouží k jejich prospěchu a může jimi být vymáhána. Nevymahatelnost kteréhokoliv ustanovení nebude mít vliv na žádné další ustanovení této Smlouvy a případná nevymahatelná ustanovení budou omezena na minimálně nutný rozsah nebo vypuštěna. Pokud některá ze stran nebude trvat na plnění této Smlouvy nebo uplatnění kterýchkoliv práv z ní plynoucích, nebude to vykládáno jako vzdání se budoucího plnění nebo budoucího uplatnění takového práva. Veškerá práva a opravné prostředky z této Smlouvy jsou kumulativní povahy a uplatní se vedle všech ostatních práv a opravných prostředků dostupných ze zákona. Ustanovení, z jejichž kontextu vyplývá, že mají přetrvat v platnosti, přetrvají i po ukončení nebo uplynutí platnosti této Smlouvy.
|
|
- V případě jakéhokoliv rozporu mezi anglickou a německou jazykovou verzí této Smlouvy má přednost anglická jazyková verze.
|
|
Rozhodné právo a řešení sporů:
|
|
- Tato Smlouva a veškeré jednání, spory a žalobní důvody s ní související se řídí právním řádem Švýcarské konfederace, bez odkazu na jejich kolizní normy.
|
|
- Jakýkoliv spor vzniklý v souvislosti s touto Smlouvou musí být předložen soudům se sídlem v Lausanne, Švýcarská konfederace.
|
|
- Společnost Climate může nicméně uplatnit nároky i u jiných soudů příslušné jurisdikce, zejména v zemi, ve které máte své sídlo, nebo pokud jste fyzická osoba, své bydliště.
|
|
- Uplatnění Jednotného zákona o počítačových informacích a transakcích (Uniform Computer Information Transactions Act – UCITA) a Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží se tímto výslovně vylučuje.
|
|
Vyšší moc
|
|
- S výjimkou platebních závazků se vy ani společnost Climate nedopustíte porušení této Smlouvy ani nebudete odpovědní za škody vzniklé v důsledku prodlení v plnění nebo neplnění kterýchkoliv svých závazků z této Smlouvy, pokud k nim došlo z důvodu okolností mimo kontrolu strany, která se tohoto dovolává.
|
|
Aktualizace této Smlouvy
|
|
- Tuto Smlouvu můžeme kdykoliv změnit a pokusíme se vás o tom informovat co nejdříve poté, co takové změny provedeme, například zasláním e-mailu, umístěním upozornění na Produkty Climate nebo jiným obdobným způsobem. Aktuální znění této Smlouvy je k nahlédnutí na adrese: https://www.climatefieldview.de/legal/endnutzer-lizenzvertrag. Pod legendou „Datum poslední aktualizace“ v horní části této stránky je uvedeno datum poslední revize této Smlouvy.
|
|
- Nestanoví-li příslušné právní předpisy jinak, nabývají jakékoliv změny této Smlouvy účinnosti: (a) v okamžiku, kdy poprvé vyjádříte svůj souhlas s takovými změnami, zejména když poprvé použijete Produkty Climate opatřené aktuálním upozorněním na tyto změny, nebo (b) 30 dnů poté, co zveřejníme nebo rozešleme revidovanou Smlouvu, podle toho, co z výše uvedeného nastane dříve, a tyto změny se budou vztahovat na vaše používání Produktů Climate po datu účinnosti takto revidované verze Smlouvy. Pokud novou Smlouvu nechcete přijmout, musíte Produkty Climate přestat používat.
|
|
- Pokud to vyžadují příslušné právní předpisy, zašleme vám oznámení s uvedením nového znění (nebo původního znění a navrhovaných změn), data účinnosti takových změn a informací o vašem právu takové změny odmítnout, a to nejméně 30 dnů před datem účinnosti změn. Pokud se změnami nebudete souhlasit, musíte Produkty Climate přestat používat a můžete své předplatné bezplatně, bez jakékoliv penalizace nebo odškodnění za zrušení zrušit, a to tak, že nám nejpozději 30 dnů od data účinnosti takových změn zašlete oznámení v tomto smyslu.
|
|
Další požadavky na aplikace Apple
|
|
- Pokud používáte Produkty Climate prostřednictvím softwaru mobilní aplikace na zařízení společnosti Apple Inc. (dále jen „Apple“), včetně jakéhokoliv zařízení iPhone, iPod touch nebo iPad (dále jen „Aplikace Apple“), berete dále na vědomí a souhlasíte s následujícím: (i) tato Smlouva je uzavřena pouze mezi vámi a společností Climate, nikoliv se společností Apple, a společnost Apple tudíž není odpovědná za Aplikace Apple ani za Produkty Climate, (ii) společnost Apple není nikterak povinna poskytovat jakékoliv služby údržby a podpory ve vztahu k Aplikaci Apple, (iii) Aplikaci Apple můžete používat na jakémkoliv zařízení Apple, které vlastníte nebo máte pod kontrolou, a to způsobem povoleným Pravidly používání, která jsou stanovena v Podmínkách poskytování služeb obchodu App Store společnosti Apple (App Store Terms of Service), (iv) v případě jakéhokoliv selhání Aplikace Apple, na které se vztahuje jakákoliv příslušná záruka, můžete společnost Apple vyrozumět a společnost Apple vám vrátí příslušnou kupní cenu za Aplikaci Apple, s tím, že v maximálním rozsahu povoleném příslušnými právními předpisy vůči vám již ve vztahu k Aplikaci Apple nemá žádný další záruční závazek, (v) společnost Climate (a nikoliv společnost Apple) je odpovědná za vyřešení jakýchkoliv nároků, které vy nebo třetí strana ve vztahu k Aplikaci Apple nebo k vašemu držení a/nebo používání Aplikace Apple uplatníte, včetně: (1) nároků z odpovědnosti za výrobek, (2) jakéhokoliv tvrzení, že Aplikace Apple nesplňuje nějaký příslušný právní či regulatorní požadavek, a (3) nároků vyplývajících z právních předpisů na ochranu spotřebitele či jiných obdobných předpisů, (vi) v případě tvrzení třetí strany, že Aplikace Apple a/nebo vaše držení a používání Aplikace Apple porušuje práva k duševnímu vlastnictví dané třetí strany, bude společnost Climate (a nikoliv společnost Apple) odpovědná za vyšetření, obhajobu, narovnání a vypořádání jakéhokoliv takového nároku, pokud nějaký takový závazek existuje, (vi) společnost Apple a její dceřiné společnosti jsou oprávněnými třetími stranami z této Smlouvy a poté, co tuto Smlouvu přijmete, bude mít společnost Apple právo (a bude se mít za to, že toto právo přijala) tuto Smlouvu vůči vám vymáhat jakožto oprávněná třetí strana výhradně ve vztahu k tomuto odstavci, (vii) prohlašujete a zaručujete, že (1) se nenacházíte v zemi, na kterou bylo vládou USA uvaleno embargo nebo která byla vládou USA označena za zemi „podporující terorizmus“, a že (2) nejste uvedeni na žádném seznamu zakázaných nebo nežádoucích osob, který vypracovala vláda USA.
|
|
Oznámení a elektronická komunikace
|
|
- Veškerá příslušná oznámení, sdělení, autorizace, potvrzení nebo jiné dokumenty, které mají být podány či dány k dispozici (dále jen „Oznámení“), budou v písemné podobě a budou doručeny poštou nebo e-mailem (tam, kde je to povoleno). Bude se mít za to, že příjemce takové Oznámení obdržel po doručení či přenosu nebo v případě doručování poštou 48 hodin po odeslání.
|
|
- Oznámení adresované naší společnosti musí být zasláno na adresu:
|
|
The Climate Corporation
|
K rukám: právního oddělení
|
201 3rd Street, Suite 1100
|
San Francisco, CA 94103
|
USA
|
E-mail: legal@climate.com
|
|
- Nainstalováním, stažením, aktivací nebo používáním Produktu Climate výslovně souhlasíte s tím, že vám můžeme zasílat veškerá Oznámení elektronicky na hlavní adresu uvedenou na vašem účtu.
|
|
- Veškerá Oznámení, ujednání, informace nebo jiná sdělení, která vám zašleme elektronickou cestou, budou splňovat veškeré právní požadavky na komunikaci, včetně požadavku na to, aby taková sdělení byla v písemné podobě.
|
|
- Kdykoliv můžete: (1) vyžádat si, abychom vám bezplatně poskytli fyzickou kopii kteréhokoliv Oznámení nebo abychom vám ho dali k dispozici v elektronické podobě, a/nebo (2) odvolat svůj souhlas se zasíláním dalších Oznámení elektronickou cestou. Tyto žádosti podávejte telefonicky na lince zákaznické podpory společnosti Climate na čísle +49 211 95985812 nebo e-mailem na adresu support@climate.com či písemným Oznámením naší společnosti na výše uvedenou adresu a současně uveďte svoji korespondenční adresu pro účely zasílání Oznámení.
|
|
- Je na vás, abyste zajistili, že vaše hlavní e-mailová adresa bude vždy aktuální, abychom s vámi mohli elektronickou cestou komunikovat.
|
|
- Pokud zašleme Oznámení na vaši hlavní e-mailovou adresu, kterou máme v záznamech, a vaše hlavní adresa v našich záznamech bude nesprávná, neaktuální či zablokovaná vaším poskytovatelem služeb nebo pokud nebudete jinak schopni přijímat elektronická sdělení, bude se mít za to, že jsme vám dané Oznámení poskytli.
|
|
- Je možné, že si nás budete muset přidat do svých kontaktů nebo e-mailového adresáře, abyste od nás mohli přijímat Oznámení, která vám budeme zasílat.
|
|
- Pokud se elektronické Oznámení, které jsme vám zaslali, vrátí z důvodu neplatné e-mailové adresy, budeme považovat váš účet za neaktivní a vy s jeho pomocí nebudete moci provádět žádné transakce, dokud od vás neobdržíme platnou a funkční e-mailovou adresu.
|
|
- Pokud si přejete změnit svoji e-mailovou adresu, na kterou bychom vám měli zasílat elektronická Oznámení, můžete:
|
|
- poslat e-mailovou zprávu na naši adresu support@climate.com a ve své žádosti uvést svoji předchozí e-mailovou adresu a svoji novou e-mailovou adresu; nebo
|
|
- kdykoliv aktualizovat svoji hlavní e-mailovou adresu na svém účtu.
|
|
Elektronické uzavření smlouvy
|
|
- Vaše instalace, stažení, aktivace nebo používání Produktů Climate a internetových stránek nabízejících takové Produkty Climate zahrnuje také možnost uzavírání smluv a/nebo provádění transakcí elektronickou cestou. BERETE NA VĚDOMÍ, ŽE VZHLEDEM K TOMU, ŽE JEDNÁTE ZA OBCHODNÍMI ÚČELY (JAK JE UVEDENO V PRVNÍM ODSTAVCI TÉTO SMLOUVY), ZAKLÁDAJÍ VAŠE ELEKTRONICKÁ PODÁNÍ VÁŠ SOUHLAS A VYJADŘUJÍ VÁŠ ÚMYSL ŘÍDIT SE TAKOVÝMI SMLOUVAMI A ZAPLATIT ZA TAKOVÉ TRANSAKCE. VÁŠ SOUHLAS A ÚMYSL BÝT VÁZÁNI ELEKTRONICKÝMI PODÁNÍMI SE VZTAHUJE NA VEŠKERÉ ZÁZNAMY TÝKAJÍCÍ SE VŠECH TRANSAKCÍ, KTERÉ UZAVŘETE VE VZTAHU K VAŠIM PRODUKTŮM CLIMATE, VČETNĚ OZNÁMENÍ O ZRUŠENÍ, PŘEDPISŮ, SMLUV A APLIKACÍ, S VÝHRADOU VAŠEHO PRÁVA NA ODVOLÁNÍ SOUHLASU SE ZASÍLÁNÍM ELEKTRONICKÝCH OZNÁMENÍ, JAK JE STANOVENO V TÉTO SMLOUVĚ. K tomu, abyste mohli mít přístup ke svým elektronickým záznamům a uchovávat je, může být vyžadován určitý hardware a software, jehož zajištění je výhradně na vás.
|
|
Definice
|
|
- „Produkty Climate“ znamenají následující položky, které vám poskytujeme, bez ohledu na jejich název nebo označení a na to, zda jsou poskytovány samostatně nebo ve vzájemné kombinaci či spolu s hardwarem: (i) řízení zemědělského podniku, podpora zemědělských rozhodnutí a software pro přesné zemědělství, a to v jakékoliv podobě, případně software jako služba a obdobné produkty, (ii) řízení zemědělského podniku, podpora zemědělských rozhodnutí a software pro přesné zemědělství, například zemědělské mapování (field imaging), (iii) webové stránky, aplikace a technologické platformy, které tyto produkty či služby softwaru nebo softwaru jako služby dodávají nebo vám k nim umožňují přístup, nebo (iv) veškerá související dokumentace, aktualizace, vyšší verze, nové verze a opravy.
|
|
- „Údaje“ znamenají informace o lokalitě, data o terénu nebo mezí, údaje o počasí, klimatu, agronomické údaje, údaje o ztrátách na úrodě, výnosech plodin, environmentální údaje, údaje o zemědělských postupech, informace o účtu a další informace a údaje, které jsou nahrávány, vkládány, předávány, importovány nebo ukládány ve vašich Produktech Climate, ať již přímo vámi nebo vaším obchodním zástupcem či prostřednictvím vašeho zařízení.
|
|
- „Vygenerovaná data“ znamenají data, vlastnosti, funkce, nástroje, analýzy, výsledky, odhady, doporučení a jiné informace vytvořené, zveřejněné, zobrazené, předané nebo dané k dispozici v Produktech Climate nebo v rámci nich, vyjma Údajů, bez ohledu na to, zda s Údaji souvisejí či nikoliv.
|
|
- „Obchodní zástupce“ znamená vašeho prodejce, který vám prodal jedno či více předplatných na Produkt Climate.
|